2 Haziran 2012 Cumartesi

şşşşşttt!!!
uvertür girdi sessiz ol!
...
...
...
senin sıran!

bu gösteriyi kaçıranlar  pişman olacak, yıllardır sergilediği en iyi performans bu onun. çok alkışlandı. son zamanların en iyisi, sanat dünyasındaki baş oyuncu. bir beğenmeyen çıkmadı onu. insanlar çığlık atıyor sokaklarda, biletler bir anda tükeniveriyor. gösterilerine sponsor olmak için kaç firma kuyrukta bekliyor. çıt çıkmıyor salondan o sahnedeyken. sadece koltuklara değil, insanlar yerlere oturup izliyorlar. çeneleri göğüslerine düşmüş, göz kapakları ipin üzerine yürü gibi pür dikkat. portreleri çizilir gibi hareketsiz,tek bir hareket çıt yok salona.
repliği salonun en arkasındaki gözlüklü adamın gözlüğüne çarpıp çarpıp çarpıp tekrar sahneye geliyor. siyah perdeler kapanır kapanmaz tekrar açılıyor. beş kere on kere on beş kere tekrar tekrar tekrar.
elleri ağızlarında ıslık çalıyorlar,alkışlardan elleri kıpkırmızı. bir kukla kukla kukl kuk ku k... tek elden oynatılan onca insan. tek elden yönetilen onca beyin, ruh...

ne için geldiler bu salona? ne için tapıyorlar bu oyuncuya?

şşşştttt!!!

"kafeslere tıkmalılar beni. hiç değer vermemeliler bana. ben onlar için çocuklarını eğlendiren bir şeyden başka bir şey olmamalıyım."

"viskimi koysunlar önüme.kıyafetlerimi kapıma assınlar. her sabah bir bardak ballı sütüm hazır olmalı ve kahvaltımı tam vaktinde getirmeliler."

"dilimi çıkarıp el hareketi çekmeliyim onlara. kırmızı götümle gülmeliyim"

"kırmızı halılarda yürüyorum ben kare kare fotoğraflarım çekiliyor. her gün gazetelerde milyonlarca ben,ben,ben."

"yemek atmaları için yalvarmalıyım,türlü türlü şirinlikler yapmalıyım onlara. açım. burada hiç iyi bakmıyorlar bana."

"para para para,ün ün ün!!!"


bir maymun,bir maymunum ben,elimde viski şişesi sahnemi bekliyorum. sağlıklı beslenip spor yapıyorum. sikilmiş hayat düzeninizde beni de maymun ettiniz. ve işte bir maymun bin maymuna oynuyor.

perde...


şşşşşttt!!!
uvertür girdi sessiz ol!
...
...
...
senin sıran!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder