9 Ocak 2011 Pazar

BİZİM EDEBİYAT ANLAYIŞIMIZ


Derler duygu işi şiir,
Tavır işi işte bu şiir!
Okursanız bedava,
 Ama takmayın sözlerimi kafanıza.

Ne hali varsa görsünler bana karşı duranlar.
Uğraşamam kimseyle yok vaktim.
Aksiyim,her şeye var bir lafım,
Ağız kokumu çekecek adam ararım.

Yoksunum duygudan!
Bir şeyden anlamam!
Umursamam hayatı!
Çiğnerim aptal adamı!

Tütün kokar ciğerim.
Sakız kokar ağzım.
Tam “yosma” dersiniz görseniz.
Böyle bu kız isterseniz.

Düşünürüm olmadığım kişi gibi,
Davranırım olduğum kişi gibi.
Tavrım tam sokak kızı.
İsterseniz kovun beni.
Sorun değil olmak at hırsızı.

Dokunmalı mı ciğerine şiir okuyanın?
Ciğer mi kalır adamda o kadar sigaraya?
Hem sanmam şiir romantik işi.
Bu şiir benimse,değil romantik işi

Ben inanmam aşka maşka!
İnanmam mala mülke!
Sevmem kırıtan erkeği!
Alırım istediğim şeyi!

Issırırım dudaklarım istersem bir şeyi çok.
Kırıtırım birazcık olur biter hemen.
Kimse alamaz benden istediğini .
Bir ben alırım istediğimi.

Kimse olamaz bana eş,
Dayanamaz kimse.
İllaki istiyorsa beni,
He heyt!Bekler keyfimi.

Aman aman! İstemem ne yanımda biri,
Ne de aklımda biri.
Zor iş hayat işi.
Basittir yaşaması düşünmezseniz pek çok şeyi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder