9 Ocak 2011 Pazar

KADIN VE KADIN FARKI

Efendim şimdi diyorlar ki,herkes yerini bilecek. Oturmasını kalkmasını bilecek. Yanıma yakışsın,ağzı burnu şekilli olsun,yemeğime tatlı olsun,dinlemeyi bilsin. Şurası şöyle olsun öyle severim,şöyle 90 60 90 olsun bilmem ne... Sokaktaki kadının hali başkadır tabii,o kadın gelir yanınıza o zaman alttan alttan namus meselesi başlar. Sözler değişir hemen erkek sözü ya,bir kere de tutarlı olmaz.

"Öyle açık giyinmek olmaz,herkese güzel değil bana güzel olsun. Dikkat çekmesin ota boka karışmasın,ruhu güzel olsun,kilolu da olabilir belki içi güzeldir."

Yok efendim,erkek dediğin kadınını kollarmış ondan böyleymiş,kıskançlık değilmiş bu gerçek sevgiymiş.
Yanınıza aldığınız kadını kendinizden koruyun önce de sonra lafınızı da söylersiniz. Şimdi erkeklik onurumuzdur erkek olmak bir adım önde olmaktır falan değil durumu erkekliğin. Erkekliğinizi ufacık bir şeye bağlı olarak yaşıyorsunuz! Sonrada kadınların bugünkü konumuna getiren kadının kendisidir naraları atıyorsunuz.

Örümcek kafalı kadınlar yetiştirdik. Kadının teki diyor ki:

" Ee erkeğin sevgilisi olur kızın olamaz,kız(!) birinci elden gider. Erkek kaçıncı else o kadar şahlanır. Ee deneyimli erkek iyidir iyidir" hani klasik erkeğin elinin kiri lafına kendi yorumunu ekliyor da karşısındaki kadın da kafasıyla onaylıyor. Hay ben sizin kafanıza..

Bu örümceklerin ellerinde olsa bakire doğum yaparlar. Ama yok yok belki de yapmazlar. Bir amaçları yok işte ellerine geçen biraz pirinç biraz suyla pilav yapıyorlar falan. Evde iki tur atıyorlar,banyo mutfak,salon mutfak yani bu işte. Hem yürüyüş yapmış oluyorlar,hem namuslu kalıyorlar. Mutlu da oluyorlar yani hiç birini şikayet ederken göremedim ben.

"Ay kocam vay kocam,yemedi yedirdi,içmedi içirdi. Çok iyi adamdır hem beni hiç dövmez. Pek konuşmuyoruz ama konuşmadan anlaşıyoruz işte ona da şükür."
Bakın bakın aklıma şimdi geldi,farzedelim ki karı koca 40 yıllık evliler ama adam ölmüş gitmiş cenaze falan filan derken şöyle bir muhabbet çıkıyor ortaya:
-nasıl bilirdiniz?
Ne desin kadın?
-Valla pek konuşmadık.

Herneyse,kadınlık haklarını savunan kadınlara isyankar,pantolon giyen kadınlara aşifte,çalışan kadınlara orospu diyorlar. Ben de bu kadınlara kadın demekten utanıyorum.
Yakın gelecekte kocalarının ellerine  kendi boyunlarına geçirdikleri tasmaların ucunu tutuşturup olayı somutlaştırmaları da olası.

"geçir boynuma haydar,kullan beni tepe tepe."

Bazı kadınlar bunu fantezi olarak yapıyor.

Neyse… Bu kadınlara fanteziden önce kadınlığı öğretmek lazım. Ellerine maddelerin verilmesini beklerler.
1.okuyun,öğrenin.
2.yaşayın,deneyim kazanın.
....
falan filan...

" Ee başımızı nereye sokucaz?"
-Başını çıkardın da sokması mı kaldı?
"Ee kadın olun olun diyorsun da,başımızı nereye sokucaz diyorum?"
-Sen başını çıkardın mı onu söyle.
"Çıkarıcaz hayırlısıyla."


Bugün hala erkekle konuşunca erkeğin haz alacağını düşünüp de hayatla bağlarını koparan, "kocama lazımım,kocam kızar,kocam ne der,kocam,kocam,kocam..." diyerek arkadaşlarıyla bağlarını evlendiği gün kesen,bankaya para yatırmaktan bütün erkekler üstüme atlar (çok seksiyim) diyerek korkan, insanlığından zerre kadar nasibini almamış dışarı tek başına çıkamayan(gece de değil ha!),kafayı öne eğmeyi namus sanan,sevişmeyi çocuk yapmak sanan,erkeğe hizmet etmeyi kader sanan,erkeğin yanına oturmayacağından otobüslerde ayakta kalmayı yeğleyen,küçücük evlerine misafir geldiğinde haremlik selamlık yapıp da tuvalette bile takılırız yeterki erkekler görmesin beni (çok seksiyim) diye düşünen,sosyal hayatı kapı deliğinden apartman gündemini takip etmekten ibaret olan,kadın kelimesini ancak gerdek gecesinden sonra kabul edebilen,çeşit çeşit çocuklarını kendisi gibi olsunlar diye döve döve evcilleştirmeye çalışan aciz,gelişimini tamamlayamamış kadıncıklar!her şeyden önce sizlere acıyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder